Dzisiejszy świat w zasadzie nie istnieje bez nowych technologii i zdobyczy postępującej cyfryzacji. Ten, kto nie potrafi wykorzystać dostępnych na rynku, nowoczesnych narzędzi, „zostaje w tyle” i daje się pokonać swojej konkurencji, która niejednokrotnie wcale nie dysponuje produktami wyższej jakości, korzystniejszymi cenowo. Nowe technologie sprawdzają się między innymi w procesie wdrażania standardów obsługi klienta. W jaki sposób z nich korzystać?
Wielokanałowe contact center
Jednym z popularnych narzędzi w zakresie obsługi klienta jest call center. Jest to powszechna metoda kontaktu z klientem. Dzięki niemu przyjmuje się zamówienia, udziela informacji na temat produktów i działalności firmy, obsługuje akcje marketingowe, prowadzi bankowość elektroniczną, udziela wsparcia serwisowego, przyjmuje reklamacje i zażalenia, dokonuje rezerwacji. Czym jest jednak nowoczesne call center? Co oznacza, że korzysta ono z nowych technologii? Nowoczesne call center to inteligentny system wielokanałowej komunikacji z klientem. To system, który integruje poszczególne kanały komunikacji, posiada intuicyjny system zarządzania, zapewnia bezpieczeństwo danych, a także planuje i prognozuje efekty.
Media społecznościowe
Nieocenionym narzędziem w komunikacji z klientem i promowaniu marki są również media społecznościowe, których znaczenie rośnie z roku na rok. Facebook, Youtube, Instagram, Twitter – każdy z tych portali może stać się silną bronią w świecie marketingu i biznesu w ogóle. Co więcej, ich siła jest większa przy stworzeniu pewnego rodzaju ekosystemu – połączenia działań w obrębie wszystkich możliwych mediów społecznościowych. Obsługa klienta ma szansę zyskać zupełnie nową jakość.
Narzędzia internetowej komunikacji z Klientem
Częściowo narzędziami internetowej komunikacji z Klientem są media społecznościowe, ale to nie wszystko! Nie można zapominać również o stronie www, reklamie internetowej, e-mail marketingu, działaniach w wyszukiwarkach, newsletterach, marketingu szeptanym i innych. Wszystko to mieści się w ramach wykorzystania nowych narzędzi i technologii.
Monitorowanie efektów
Nowe narzędzia i technologie przydadzą się również na etapie monitorowania efektów wdrożonych standardów obsługi klienta. Tradycyjne badania ankietowe się sprawdzają, ale dlaczego nie wykorzystać bardziej przystępnej i atrakcyjniejszej formy? Dzięki nowym technologiom możemy monitorować efekty wdrożenia szybciej i efektywniej, a przede wszystkim mamy możliwość dotarcia do szerszego grona odbiorców, dzięki czemu uzyskane w ten sposób wyniki są bardziej miarodajne.
Wykorzystanie nowych narzędzi i technologii – w czym My możemy Ci pomóc?
O audytach oraz wdrażaniu standardów obsługi klienta w różnych branżach wiemy absolutnie wszystko. Posiadamy w swoim zespole najlepszych specjalistów w tym zakresie. W sposób rzetelny i skrupulatny realizujemy każde, kolejne zlecenie. Stawiamy na nowoczesność, dlatego jesteśmy na bieżąco ze wszystkimi technologicznymi nowinkami. Podpowiadamy naszym klientom w jaki sposób wykorzystać postępującą cyfryzację i informatyzację do osiągnięcia marketingowego sukcesu.
Inne artykuły, które mogą Cię zainteresować dostępne są tutaj.