Wdrażanie standardów – wykorzystanie nowych narzędzi i technologii

Dzisiejszy świat w zasadzie nie istnieje bez nowych technologii i zdobyczy postępującej cyfryzacji. Ten, kto nie potrafi wykorzystać dostępnych na rynku, nowoczesnych narzędzi, „zostaje w tyle” i daje się pokonać swojej konkurencji, która niejednokrotnie wcale nie dysponuje produktami wyższej jakości, korzystniejszymi cenowo. Nowe technologie sprawdzają się między innymi w procesie wdrażania standardów obsługi klienta. W jaki sposób z nich korzystać?

Wielokanałowe contact center

Jednym z popularnych narzędzi w zakresie obsługi klienta jest call center. Jest to powszechna metoda kontaktu z klientem. Dzięki niemu przyjmuje się zamówienia, udziela informacji na temat produktów i działalności firmy, obsługuje akcje marketingowe, prowadzi bankowość elektroniczną, udziela wsparcia serwisowego, przyjmuje reklamacje i zażalenia, dokonuje rezerwacji. Czym jest jednak nowoczesne call center? Co oznacza, że korzysta ono z nowych technologii? Nowoczesne call center to inteligentny system wielokanałowej komunikacji z klientem. To system, który integruje poszczególne kanały komunikacji, posiada intuicyjny system zarządzania, zapewnia bezpieczeństwo danych, a także planuje i prognozuje efekty.

Media społecznościowe

Nieocenionym narzędziem w komunikacji z klientem i promowaniu marki są również media społecznościowe, których znaczenie rośnie z roku na rok. Facebook, Youtube, Instagram, Twitter – każdy z tych portali może stać się silną bronią w świecie marketingu i biznesu w ogóle. Co więcej, ich siła jest większa przy stworzeniu pewnego rodzaju ekosystemu – połączenia działań w obrębie wszystkich możliwych mediów społecznościowych. Obsługa klienta ma szansę zyskać zupełnie nową jakość.

Narzędzia internetowej komunikacji z Klientem

Częściowo narzędziami internetowej komunikacji z Klientem są media społecznościowe, ale to nie wszystko! Nie można zapominać również o stronie www, reklamie internetowej, e-mail marketingu, działaniach w wyszukiwarkach, newsletterach, marketingu szeptanym i innych. Wszystko to mieści się w ramach wykorzystania nowych narzędzi i technologii.

Monitorowanie efektów

Nowe narzędzia i technologie przydadzą się również na etapie monitorowania efektów wdrożonych standardów obsługi klienta. Tradycyjne badania ankietowe się sprawdzają, ale dlaczego nie wykorzystać bardziej przystępnej i atrakcyjniejszej formy? Dzięki nowym technologiom możemy monitorować efekty wdrożenia szybciej i efektywniej, a przede wszystkim mamy możliwość dotarcia do szerszego grona odbiorców, dzięki czemu uzyskane w ten sposób wyniki są bardziej miarodajne.

Wykorzystanie nowych narzędzi i technologii – w czym My możemy Ci pomóc?

O audytach oraz wdrażaniu standardów obsługi klienta w różnych branżach wiemy absolutnie wszystko. Posiadamy w swoim zespole najlepszych specjalistów w tym zakresie. W sposób rzetelny i skrupulatny realizujemy każde, kolejne zlecenie. Stawiamy na nowoczesność, dlatego jesteśmy na bieżąco ze wszystkimi technologicznymi nowinkami. Podpowiadamy naszym klientom w jaki sposób wykorzystać postępującą cyfryzację i informatyzację do osiągnięcia marketingowego sukcesu.

 

Inne artykuły, które mogą Cię zainteresować dostępne są tutaj.

 

Wyraź swoją opinię

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Chcesz otrzymać indywidualną ofertę na przeprowadzenie audytu?

Tak, poproszę

FreshMail.pl