Tajemniczy klient w salonie samochodowym

Badanie tajemniczego klienta to narzędzie, które może być skutecznie wykorzystywane nie tylko w restauracji, hotelu albo sklepie spożywczym. Nasi specjaliści decydują się na ten mechanizm w ramach każdego rodzaju audytu. Mystery Client świetnie sprawdzi się na przykład w branży motoryzacyjnej, a konkretniej w salonie samochodowym. Jak przebiegnie takie badanie i jakie są jego korzyści? Kim jest tajemniczy klient w salonie samochodowym? O tym kilka słów w niniejszym artykule.

Specyfika branży motoryzacyjnej

Branża motoryzacyjna w 2018 roku przeżywała prawdziwy rozkwit. Po małym kryzysie w 2008 r. nieustannie pięła się w górę, aby po dziesięciu latach osiągnąć rekordowy popyt. Dużym zainteresowaniem cieszą się zarówno modele osobowe, jak i dostawcze oraz ciężarowe. Niewątpliwie jednak większość osób kupujących samochód stawia na używaną wersję, a nie taką prosto z salonu samochodowego. Właśnie dlatego salony muszą walczyć o siebie, kusząc klientów kolejnymi promocjami, interesującymi rozwiązaniami, atrakcyjnymi sposobami finansowania, a także wysoką jakością obsługi klienta. Jak zawalczyć „o swoje”?

Badanie tajemniczego klienta

Badanie tajemniczego klienta to pierwsze i podstawowe narzędzie, wykorzystywane w ramach audytu sklepu lub innej placówki. Ono pozwala pozyskać obiektywne i rzetelne dane na temat stanu badanego miejsca. Niezależny, obiektywny specjalista wciela się w rolę potencjalnego klienta i weryfikuje poszczególne przestrzenie działalności salonu samochodowego, restauracji, hotelu albo innego, badanego obiektu. Dzięki temu dowiemy się jak wygląda jakość obsługi, czy placówka ma odpowiedni wystrój, czy klienci mają do dyspozycji szereg udogodnień. (więcej o badaniu tajemniczego klienta TUTAJ)

Kim jest tajemniczy klient w salonie samochodowym?

Tajemniczy klient w salonie samochodowym to ktoś, kto ma pieniądze i jest zdecydowany na zakup samochodu. Nie wie jedynie jaki model wybrać i czy rzeczywiście chce skorzystać z usług tego salonu. Trzeba go zatem do tego przekonać. W jaki sposób tajemniczy klient weryfikuje działanie placówki? Z pewnością będzie miał sporo życzeń – przetestuje wiedzę pracowników na temat sprzedawanych modeli, poprosi o jazdę próbną, chętnie wypiję kawę na spotkaniu z dealerem,
a także zapyta o bardzo specyficzną metodę finansowania. Pracownicy muszą zatem pokazać się jako maksymalnie kompetentni i wykwalifikowani.

Audyt salonu samochodowego

Rzetelny i kompleksowy audyt to dobre rozwiązanie. W ten sposób „uleczymy” wiele bolączek prowadzonego salonu samochodowego. Nasi specjaliści od lat zajmują się tym zagadnieniem. Cechuje nas profesjonalizm, skrupulatność, ogromne doświadczenie i maksymalne zaangażowanie. Dokładnie analizujemy stan badanej placówki i przygotowujemy dla niej najlepsze rozwiązanie. Dzięki nam można dowiedzieć się jakie są mocne, a jakie słabe punkty placówki, dlaczego klienci bywają niezadowoleni i dlaczego placówka nie osiąga oczekiwanego obrotu. Wyniki naszych badań podsumowujemy w formie szczegółowego raportu, opatrzonego wykresami, zdjęciami
i komentarzami. Chcesz dowiedzieć się więcej? Zerknij na stronę www.audytysklepu.pl.

 

Artykuły, które mogą Cię zainteresować:

Standardy obsługi klienta na stacji paliw

Audyt sklepu motoryzacyjnego

 

Wyraź swoją opinię

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.