Audyt sklepu, czyli jak sprawdzić czy Twoi pracownicy pracują zgodnie z ustalonym standardem

Skonstruowanie idealnego standardu obsługi klienta, który zapewni nam świetne wyniki sprzedażowe, to tylko początek drogi do marketingowego sukcesu. Tak naprawdę najwięcej zależy od skutecznego wdrożenia przyjętych rozwiązań. Stworzony standard obsługi klienta podajemy w przystępnej i atrakcyjnej formie. Dodatkowo oferujemy cykl praktycznych szkoleń, który oswaja pracowników z nowymi zasadami. O ostatecznym sukcesie naszego działania, decyduje natomiast finalne sprawdzenie, czy pracownicy pracują zgodnie z ustalonym standardem. Jak to robimy?

Czym jest skuteczny audyt sklepu?

Audyt sklepu jest formalną, oficjalną kontrolą, polegającą na sprawdzeniu, czy poszczególne przestrzenie działalności placówki funkcjonują w odpowiedni sposób. Inaczej mówiąc, audyt ma zweryfikować, czy podejmowane dotąd działania marketingowe, merchandisingowe oraz obsługa klienta osiągają właściwy poziom i realizują cele strategiczne placówki, a zatem czy obrót  sklepu utrzymuje się na odpowiednim, wysokim poziomie. Audyt jest procesem złożonym i wieloetapowym. Zawiera w sobie wstępne analizy, badanie tajemniczego klienta, konstruowanie standardów obsługi klienta i opracowywanie strategii wizerunkowej marki, aż po badania kontrolne, weryfikujące prawidłowość wdrożonych rozwiązań. (więcej informacji na temat profesjonalnego audytu sklepu znajdą państwo w naszej ofercie).

Jak działają nasi specjaliści?

W toku przeprowadzanego audytu stwierdzamy istniejące nieprawidłowości i uchybienia. To daje nam podstawę do skonstruowania skutecznego standardu obsługi klienta, a także sformułowania innych wytycznych, pozwalających na poprawę funkcjonowania placówki. Podjęte działania i wdrożone rozwiązania należy później skontrolować. Audyt będzie bowiem skuteczny tylko wtedy, gdy doprowadzimy go do końca. Nie tylko ustalimy, jakie są bolączki placówki, ale również będziemy potrafili je uleczyć. Sam standard obsługi klienta, nawet najlepiej sporządzony, nie odniesie jednak wystarczającego rezultatu, jeżeli nie będzie dobrze przećwiczony i wielokrotnie przetestowany.

Dlaczego kontrola jest ważna?

W toku poaudytowego badania albo właściwie badania, finalizującego przeprowadzony audyt, możemy znaleźć dodatkowe, drobne nieprawidłowości, które nie zostały wcześniej skutecznie wyeliminowane. Taka kontrola stanowi zatem swoistą „kropkę nad i”. Nie każda firma audytowa decyduje się na taką systematykę działań. Specjaliści Warto Szkolić testowali jednak wiele mechanizmów i rozwiązań, aby finalnie dojść do wniosku, że nie ma skuteczniejszego schematu. Trzymanie się takiego scenariusza audytów, pozwala nam świadczyć najwyższej jakości usługi audytowe. (o tym świadczą chociażby liczne, zebrane przez nas referencje).

Zapraszamy do skorzystania z naszych usług!

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej pracy, zapraszamy na strony: https://wartoszkolic.pl oraz https://audytysklepu.pl. Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania i rozwiejemy zaistniałe wątpliwości. Polecamy również lekturę prowadzonych przez nas blogów.

 

Wyraź swoją opinię

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Chcesz otrzymać indywidualną ofertę na przeprowadzenie audytu?

Tak, poproszę

FreshMail.pl